18 Haziran 2012 Pazartesi

yalıtım malzemeleri ve ses yalıtım

Bu zamanlarda ses yalıtım adına bir çok soru ile karşılaşıyoruz. Burada ses yalıtım hakkında akıllarda kalan tüm bu sorulara cevaplar arayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları belirtmek gerekir. Yalıtım ön çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ayrılmış neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım için elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada had üretmiştim her neyse açıklaması suhunet yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , Isı macunu ve Refrakter malzemeler sanarak deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzerlik biricik açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir hararet iletme özelliği aşkın sakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . suhunet Macunu BU yalıktandan güçlü iletkendir o yüzden gereğinden bahsetmiyecğim oluşum kısmında bi kapılmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya hayli dayanıklıdır . tekstil alanında sıkça kullanılır örneğin allık renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . Evet aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . ışık yalıtımı uğruna yeni kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize namuslu günler .

ses yalıtım aramasındaki bilgileri sitemizde bulabilir, ses yalıtım aramasıyla ilgili ayrıntılı bilgileri bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder